quarta-feira, 2 de setembro de 2015

Andamos de entrenamento

Preparanda a viaxe.







Agardando por vós

Un pequeno entrenamento polas terras de Soria do que vos deixamos unhas fotos do canón do Río Lobos e da Lagoa Negra.Ide preparando as botas que o 27 de setembro vémonos en O Caurel




Nenhum comentário:

Postar um comentário

Pregamento de troitas en Quiroga

A última viaxe da temporada vai ser este domingo 28 de xuño, logo do San Xoán, e marchamos a Quiroga a comer as troitas.  Ollo! Desta volta ...